مطالب محبوب

دانلود بازی Dungeon Nightmares II The Memory برای PC

بازی Dungeon Nightmares II The Memory یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط K Monkey طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . Dungeon Nightmares از جمله بازی های اول شخص روانشناسانه است که شما را با خود در جستجوی کابوسی مرگبار همراهی می کند . طبق گفته سازندگان بازی , بیشتر ویژگی های بازی از بازی های کلاسیکی مانند permadeath الهام گرفته شده است . قسمت اعظم بازی را احساس ترس تشکیل می دهد که به عنوان مهمترین بخش بازی نیز شناخته می شود . هر زمانی که شما بازی را آغاز می کنید , هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید بازی را به پایان رسانید . این بازی ساده است اما رهایی از سیاهچاله ها سخت . گرافیک قابل قبول , وجود نقشه های جدید , گیم پلی جذاب با نبردهایی به مراتب کمتر و استفاده از موتور بازیسازی Unity تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم ازوبسایت دانلود97 دریافت نمایید .

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: 7
Memory: 4 GB RAM
DirectX: Version 10
Hard Drive: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :
OS: 7
Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 11
Hard Drive: 2 GB available space

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

 دانلود - حجم 841 مگابایت

 

 


Dungeon Nightmares II The Memory , بازي Dungeon Nightmares II The Memory , دانلود Dungeon Nightmares II The Memory , دانلود Dungeon Nightmares II The Memory از سرور هاي ايران, دانلود بازي Dungeon Nightmares II The Memory , دانلود بازي Dungeon Nightmares II The Memory با لينک مستقيم, دانلود بازي Dungeon Nightmares II The Memory براي کامپيوتر, دانلود بازي ماجرایی , دانلود رايگان بازي Dungeon Nightmares II The Memory , دانلود مستقيم Dungeon Nightmares II The Memory , دانلود نسخه CODEX بازي Dungeon Nightmares II The Memory , دانلود نسخه Iso بازي Dungeon Nightmares II The Memory , دانلود کرک بازي Dungeon Nightmares II The Memory , کرک Dungeon Nightmares II The Memory ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.